اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در بابلسر

فرمانده نیروی انتظامی بابلسر از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسین اسدی فرمانده نیروی انتظامی بابلسر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بابلسر محدودیت‌های تردد در شهرستان به صورت ۲۴ساعته به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه این طرح در چهار محور ورودی (میدان امیرپازورای، میدان امید هادی شهر، میدان معلم و میدان شهدای بهنمیر) اجرا می‌شود، افزود: رانندگان خودرو‌هایی که از این قانون سرپیچی کنند ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خودروی آنان نیز برای مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سرهنگ اسدی گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته از ورود تعداد ۲ هزار و ۳۵۱ دستگاه خودرو به شهرستان جلوگیری، تعداد ۱۴ دستگاه خودرو به پارکینگ هدایت و تعداد ۱۷ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به محدودیت تردد برای خودرو‌های غیر بومی و غیر ساکن در کلیه محور‌های ورودی و خروجی، افزود: کارمندان غیر بومی شاغل در بابلسر حتما می‌بایست دارای برگ ماموریت اداره متبوع خود باشند در غیر این صورت از ورود آنان جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه برخی در فضای مجازی ناخواسته همسو با رسانه‌های معاند اقدام به نشر اخبار غیر واقع می‌کنند، گفت: این طرح با اقتدار و قاطعیت کامل مجموعه انتظامی با همکاری سپاه و بسیج شهرستان تا اطلاع ثانوی به اجرا در آمده است.

سرهنگ اسدی افزود: از اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود نسبت به پوشش واقعی  این طرح در رسانه‌ها اقدام کنند و از بیان اخبار کذب و ناصحیح بپرهیزند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار