معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان:

شرکت ۲ هزار نیروی پاسدار در عملیات دفاع بیولوژیکی

سرهنگ علی خالقیان گفت: دو هزار نیروی پاسدار و بسیجی در عملیات دفاع بیولوژیکی در استان سمنان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی به‌صورت هم‌زمان در سراسر استان سمنان به‌صورت ویدئوکنفرانسی گفت: دو هزار نیروی پاسدار و بسیجی برای اجرای عملیات دفاع بیولوژیکی در سطح استان ساماندهی شده است.

او بابیان اینکه پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان امروز جان‌برکف در خط مقدم یک تهدید زیستی دشمن محور به‌خوبی ایفای نقش می‌کنند، افزود: این عملیات استانی از روز‌های اول برای قطع زنجیره انتقال کرونا با حضور بسیجیان از تمامی رده‌های مقاومت و پایگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از محله‌ها و شهرستان‌ها چندین بار مورد ضدعفونی قرارگرفته است، تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج برای خدمت به مردم و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی از جان‌مایه می‌گذارند.

خالقیان با تأکید بر اینکه ۲۵۰ دستگاه خودرو و ۳۲۰ گروه جهادی برای اجرای این عملیات ساماندهی شده است، اضافه کرد: درمجموع ۴۰۰ نقطه شهری و ۲۰۰ نقطه روستایی در طی این عملیات ضدعفونی و گندزدایی خواهند شد.

او تصریح کرد: هشت رده ناحیه و یک گردان جنگ نوین از تیپ ۱۲ در این عملیات مشارکت دارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار