ممنوعیت ورود مردم به مناطق جنگلی و تفرجگاه‌های جنگلی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ورود مردم به تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی استان ممنوع شد.

ممنوعیت ورود مردم به مناطق جنگلی و تفرجگاه‌های جنگلیاسفندیار خزایی، مدیرکل منابع طبیعی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ورود مردم به  ۳ هزار و  ۱۴۶ هکتار  پارک جنگلی و تفرجگاه های جنگلی استان همدان ممنوع شد.

او افزود: در شهرستان‌های نهاوند ۷۶۸ هکتار، ملایر ۵۰۰ هکتار، اسد آباد ۳۹۶ هکتار، همدان ۳۴۶ هکتار، کبودراهنگ ۲۱۷ هکتار، بهار ۵۶۶ هکتار، رزن ۶۵ هکتار، فامنین ۱۵ هکتار، تویسرکان ۲۷۳ هکتار پارک جنگلی و مناطق تفرجگاه جنگلی داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تأکید کرد: قبل از تعطیلات نوروزی و بعد از هفته منابع طبیعی، با توجه به شیوع کرونا با مسئولین کلیه ادارات شهرستانی به‌صورت تلفنی صحبت شد تا از ورود افراد به این مناطق برای جلوگیری از شیوع بیماری جلوگیری به‌عمل آید.

او اضافه کرد: در همه شهرستان‌ها، با همکاری ستاد مبارز با کرونا و شهرداری شهرستان‌ها ویگان حفاظت منابع طبیعی از ورود افراد به کلیه پارک‌های جنگلی جلوگیری شود به‌طوری که اکنون اغلب تفرجگاه‌های جنگلی این استان با وجود اینکه مدیریت آن‌ها به بخش خصوصی سپرده شده، تعطیل هستند.

خزایی ادامه داد: بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، با کمک ستاد‌های کرونای شهرستان ها، پارک‌های جنگلی همه شهرستان‌ها در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل شدند.

او افزود: هم اکنون تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی وبوستان‌های بین راهی در کلیه شهرستان‌ها درب ورودی خود را به‌ روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.