مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از غربالگری و پایش سلامت بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مهار کرونا در خصوص اجرای کنترل سلامت همه سرنشینان خودرو‌ها درمبادی ورودی و خروجی‌های استان، گفت: هلال احمراستان مازندران در راستای اجرای مصوبه مزبور با برپایی  ۱۵ پست غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های آمل، نوشهر، رامسر، بهشهر، گلوگاه، سوادکوه، چالوس، قائمشهر و ساری عملیات پایش سلامت مسافرین ورودی و خروجی را در دستور کار قرارداد.

او با بیان اینکه تاکنون سرنشینان ۳۳۶ هزار خودرو به تعداد بیش از یک میلیون نفر مورد غربالگری و تب سنجی قرارگرفتند، افزود: از این تعداد هزار و ۳۸۶ نفر دارای درجاتی از تب بودند که جهت بررسی بیشتر به واحد پزشکی مستقر در ایستگاه‌های مذکور هدایت شدند.

اکبری گفت: ۱۶۰ نفر که مشکوک به ویروس کووید ۱۹ بودند جهت قرنطینه و طی مراحل درمانی ارجاع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان برای اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع کردن زنجیره ویروس کرونا افزود: تحقق این طرح مستلزم اجتناب مردم از هرگونه سفر‌های غیرضروری و ماندن در خانه است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به نام خدا
با سلام ما صبح دیروز جمعه هشتم فروردین از جاده فیروزکوه از شهر ساری به سمت تهران آمدیم. در طول مسیر هیچ عملیات کنترلی در طول مسیر نبود و ما بدون هیچ تب سنجی و کنترلی وارد تهران و منطقه محل سکونت خود شدیم. خیلی از نبود هیچ کنترلی تاسف خوردیم و تعجب کردیم که چطور گفته شده که عملیات سفت و سختی شروع شده ولی هیچ چیز ندیدیم.