ثبت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی مردمی (۲۵۲۵)

مدیر گروه کنترل بیماری‌های معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی مردمی (۲۵۲۵) در ارتباط با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهشاه آبادی مدیر گروه کنترل بیماری‌های معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این سامانه از چهارم اسفند ماه سال گذشته در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه مرکز پاسخگویی تلفنی مردمی باهدف هدایت و راهنمایی مردم در ارتباط با بیماری کرونا راه اندازی شده است گفت : سامانه ۲۵۲۵ از ساعت ۸ صبح تا ساعت۲۴ آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.

شاه آبادی گفت: بیشتر تماس‌های مردم با این سامانه در رابطه با علائم بیماری کرونا ست که بعد از ارزیابی‌های انجام شده ودر صورت تشخیص، افراد به مراکز ۱۶ ساعته ارجاع داده می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار