رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای مقابله با بیماری کرونا در استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم حمایت هرچه بیشتر از دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه بهداشت و درمان، گفت : در همین راستا تاکنون ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حوزه بهداشت و درمان استان در بحث مقابله با کرونا اختصاص داده شده است.

او گفت : عمده این اعتبارات از محل منابع ملی است و تنها حدود دو میلیارد تومان آن از منابع استانی تامین شده است.

او با اشاره به هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد تومانی از این اعتبارات تا به امروز، گفت: خوشبختانه مشکل مالی در استان در بحث مقابله با کرونا نداریم.

وفایی از پیگیری جذب بیشتر اعتبارات در این زمینه خبر داد و افزود: تلاش ما این است تا قبل از تمام شدن این اعتبارات بتوانیم اعتبارات جدید را برای استان در بحث مقابله با کرونا جذب کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: برای تجهیز بیمارستان‌های استان، افزایش تخت‌های ICU، تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و... درخواست اعتبارات جدید از سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم که قول‌های مساعدی نیز در این زمینه گرفته‌ایم.

او با اشاره به اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی جدید سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت در بحث مقابله با کرونا، گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باید تلاش کنند سهم استان از این اعتبارات را نیز جذب کنند.

این مسئول گفت: مشکل مالی در بحث مقابله با کرونا وجود ندارد و همه پای کار هستند تا این ویروس هرچه سریعتر از کشور ریشه کن شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.