معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد؛

استقرار دائمی یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:یک فروند بالگرد اختصاصی به صورت دائم در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛احمدکرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید از روند ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد و نجات هوایی ایلام، گفت: عملیات ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۵ هکتار از محل اعتبارات مصوب از سوی مدیریت بحران استان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

کرمی افزود: این طرح شامل چند بخش از جمله آشیانه، سوئیت‌های مسکونی، انبار‌ها و همچنین محوطه، پت بالگرد، ساختمان اداری و انبار معاونت امداد و نجات هلال احمر با تامین آب، برق و گاز کشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام هدف از احداث آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی را کاهش هزینه‌های نگهداری و استقرار بالگرد، تسریع در جابجایی و پشتیبانی نیرو، مواد غذایی و دیگر تجهیزات و ملزومات امدادی در مواقع بحرانی و مخاطره آمیز احتمالی در سطح استان اعلام کرد.

او اظهارکرد: با پیگیری استاندار یک فروند بالگرد اختصاصی به صورت دائم در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته و بر این اساس یکی از ضروریات استان در خصوص پوشش امداد و نجات هوایی مرتفع شد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.