امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان ایلام به بیش از ۱۷ هزار حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امداد رسانی به بیش از ۱۷ هزار و ۹۲۱ حادثه دیده از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان ایلام به بیش از ۱۷ هزار حادثه دیده

حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به ۴۴۸ حادثه مختلف و بیش از ۱۷ هزار و ۹۲۱ حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفته است.

او ادامه داد: از این تعداد ۱۹۶ مورد حوادث جاده‌ای، ۴۵ مورد کوهستان، ۳۳ مورد آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۲۶ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد صنعتی و کارگاهی، ۳ مورد زلزله، ۷ مورد دریایی – ساحلی، ۱۷ مورد شهری، ۱ مورد رعد و برق، ۶۷ مورد خدمات مناسبتی ، ۳۹ مورد خدمات حضوری و ۱۲ مورد برف و کولاک بوده است.

عارفی اظهار کرد: در این مدت ۶ هزار و ۶۲۱ نفر تاکنون در حوادث جاده‌ای و غیر جاده‌ای مصدوم شده‌اند که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده اند.

او بیان کرد: از این تعداد مصدوم ۲۳۱ نفر با بالگرد و آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام مطرح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۱ هزار و ۳۴۳ نفر توسط این جمعیت اسکان یافته‌اند.

او افزود: در این مدت ۶۲۴ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۵ هزار و ۷۰۹ نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.