برگزاری ۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه دانشگاه بیرجند

۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، پاسبان مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سامانه آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه، گفت: تاکنون ۳۵۰ کلاس درس مجازی در این سامانه برگزار شده است.

او با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه اکید این ستاد بر برگزاری کلاس‌ها در بستر آموزش‌های مجازی، افزود: باتوجه به زیرساخت‌های موجود و پیش‌رویی دانشگاه در مبحث آموزش الکترونیکی ظرف حداقل زمان ممکن بستر لازم جهت استفاده حداکثری آماده شد.

پاسبان ادامه داد: در ابتدای این امر اطلاعات دانشجویان، اساتید و دروس از سامانه جامع دانشگاه گردآوری و در سامانه آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه وارد شد.

مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند به آماده بودن این بستر از دوازدهم اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: به‌منظور آشنایی و آموزش دانشجویان و اساتید کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به شکل مجازی در این سامانه ارائه گردید و فیلم‌های آموزشی کار با سامانه ضبط و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفت.

پاسبان با بیان آماده‌سازی زیرساخت سخت‌افزاری سیستم به‌منظور پاسخگویی حجم مراجعین، گفت: هارد، رم و سی پیوی سرور در این بازه ارتقا یافت.

او افزود: همچنین قلم نوری، وب‌کم و هدست نیز به‌منظور برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها خریداری شده است و در اختیار دانشکده‌ها قرار خواهد گرفت.

مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: در بخش پشتیبانی نیز تعدادی از کارشناسان و دانشجویان به‌صورت شبانه‌روزی از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام، واتساپ و ایمیل پشتیبانی جوابگوی سؤالات مراجعین به سامانه هستند.

پاسبان با اعلام جوابگویی به سه هزار تیکت پشتیبانی در بازه زمانی یک ماه گذشته خاطرنشان کرد: به‌منظور پشتیبانی و پاسخگویی سؤالات کاربران علاوه بر موارد ذکر شده بخش سوالات پرتکرار نیز در سایت راه‌اندازی شد.

او اظهار کرد: همچنین فیلم‌های آموزشی برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات دانشجویان و اساتید نیز ساخته شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار