ممنوعیت ورود به مناطق حفاظت شده تحت نظارت محیط زیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ورود به مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت این اداره کل ممنوع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: با توجه به شیوه بیماری کرونا در استان و به منظور پیشگیری از گسترش این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، ورود گردشگران به کلیه مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت این اداره کل تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او افزود: این تصمیم به منظور کنترل و مهار بیماری کرونا، قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه‌های طبیعی اتخاذ گردیده و در این رابطه از ورود افراد به مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش، تالاب‌ها و اثر طبیعی ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق تحت مدیریت صادر نمی‌گردد.

اشرفی با اشاره به اینکه همه ساله با آغاز فصل بهار علاقمندان به طبیعت و گردشگران زیادی از مناطق تحت مدیریت استان بازدید می‌کردند، بیان داشت: به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق تحت مدیریت تا اطلاع ثانوی خصوصا در ۱۳ فروردین (روز انس با طبیعت) ممنوع خواهد بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان تصریح کرد: ما پرسنل محیط زیست به عنوان مدافعان طبیعت تلاش‌های این عزیزان را فراموش نکرده و با هدفکمک به این عزیزان آماده هرگونه همکاری هستیم.

او به مردم توصیه کرد بهترین کمک به کادر درمانی کشور این است که به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی آن‌ها توجه شود و در این شرایط در خانه بمانیم تا زنجیره این بیماری هرچه زودتر قطع گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.