خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به اندیکا ندارند

سرپرست فرمانداری اندیکا از ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان گفت: علاوه بر این با عوامل برگزاری هرگونه مراسم برخورد می‌شود.

او از این اقدام را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیش‌تر ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: از شهروندان انتظار داریم مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

کاظمی مهلت خروج خودرو‌های غیر بومی از این شهرستان را ۲۴ ساعت اعلام کرد و بیان داشت: همه ورودی‌های اندیکا پایش شده و از ورود خودرو‌های غیر بومی به این شهرستان به شدت جلوگیری بعمل می‌آید.

رئیس شورای تامین شهرستان اندیکا در خصوص فعالیت اصناف در این شهرستان تصریح کرد: تذکر لازم به اصناف داده شده و به جز واحد‌های تامین کننده مایحتاج روزمره، فعالیت دیگر واحد‌ها ممنوع است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کوچ عشایر از ایلراه‌های این شهرستان ممنوع شده و به عشایر توصیه می‌شود همچنان در اتراق گاه‌های زمستانی اسکان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری اندیکا ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم عزا یا شادی نیز ممنوع شده و با افرادی که بانی یا عامل تجمع شوند برخورد می‌شود.

به گفته او، همه سایت‌های گردشگری و بوستان‌های محلی در اندیکا تعطیل شده و به هیچ عنوان اجازه ورود به گردشگران داده نمی‌شود.

کاظمی بیان کرد: اندیکا از شهرستان‌های چهار فصل گردشگر پذیر استان خوزستان است که بعد از عبور از بحران کرونا پذیرای گردشگران است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار