مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جذب مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش این استان رشد ۳ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در جلسه ویدیو کنفرانس شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار از کادر درمانی و سلامت کشور تشکر کرد و گفت: سپاهیان، پاسدار امنیت و کادر درمان پاسداران حافظ سلامت مردم هستند.

 

او با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان جهش تولید، گفت: جهش تولید برای تحقق رونق تولید است و استقلال و وابستگی نداشتن، مهمترین هدف نامگذاری چند سال اخیر بوده است.

اسکندری نسب از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش به عنوان مصداق اصلی آموزش کاربردی در راستای تحقق شعار سال نام برد و افزود: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد مهمترین رسالت آموزش و پرورش استان در راستای جهش تولید در کشور است.

 

او از سند تحول بنیادین به عنوان محور اصلی تمامی فعالیت‌ها در آموزش و پرورش نام برد و تاکید کرد: سند تحول بنیادین چراغ راه فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است و همه باید در راستای تحقق اهداف سند تحول تلاش کنند.

اسکندری نسب برنامه محوری را لازمه موفقیت در حوزه مدیریتی دانست و بر تدوین برنامه عملیاتی، چشم انداز، شناسایی مشکلات و مسئله شناسی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش در ابتدای سال ۹۹ تاکید کرد و بیان داشت: مدیری موفق، مبتکر و خلاق است که چشم انداز فعالیت‌های خود را در ابتدای سال، طراحی و تبیین کند و برای تحقق چشم انداز خود هدف گذاری داشته باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، ارزیابی میزان تحقق اهداف را نیز ضروری دانست و گفت: برنامه محوری لازمه هدفمندی است و موجب پویایی، هم افزایی، نشاط و انگیزه در سیستم مدیریتی و حوزه کاری می‌شود.

اسکندری نسب تعامل و همدلی را لازمه پیشرفت کار‌ها در آموزش و پرورش دانست و افزود: ۲۹۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در دو سال اخیر از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران تکمیل شده و مورد بهره برداری گرفته است.

 

او تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی اماکن رفاهی در شهرستان‌ها و مناطق استان، تجهیز کلینیک فرهنگیان به دستگاه مجهز سونوگرافی، تجاری سازی املاک آموزش و پرورش، اضافه کردن ۳۲ خودرو به ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش از محل درآمد‌های اختصاصی از مهمترین دستاورد‌های آموزش و پرورش استان در سال ۹۸ هستند.

 

او کسب رتبه اول جشنواره‌های شهید رجایی و جشنواره خوارزمی را در سه سال متوالی از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در سه سال اخیر دانست.

اسکندری نسب از رشد ۳ برابری جذب مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

 انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار