اهدا ۴۵ بسته موادغذایی به نیازمندان مسجدسلیمان

امام جماعت مسجد حضرت اباالفضل (ع) مسجدسلیمان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۴۵ بسته موادغذایی در مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام ایوب حسین پور امام جماعت مسجد حضرت اباالفضل (ع) مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یاری مستضعفان و کمک به همنوعان و نیازمندان در فرهنگ ما شیعیان و مسلمانان نهادینه شده و در اسلام به این امر خداپسندانه سفارش کرده است و در ایام اعیاد و شهادت اهل بیت علیهم السلام پررنگ‌تر می‌شود.

او افزود: به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه و همزمان با شب ولادت سراسر نور و برکت علمدار دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع)، هیئت امنا مسجد و جمعی از خیران اقدام به تهیه بسته‌های موادغذایی برای توزیع بین محرومان و نیازمندان کردند.

حجت الاسلام حسین پور اظهار داشت: در این رابطه ۴۵ بسته مواد غذایی تهیه و بین محرومان و نیازمندان منطقه سی برنج مسجدسلیمان توزیع شد.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مسجدسلیمان بیان کرد: در صورتیکه خیران در امر خداپسندانه تهیه و اهدا نیاز‌های اولیه خانواده‌های محروم ما را یاری نمایند، همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستیم تا مایجتاج موردنیاز این خانوار‌ها و سایر افراد نیازمند این شهرستان را تامین و در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار