جریمه ی ۶ خودرو در مبادی ورودی شهرستان سردشت

از آغاز این طرح تاکنون در مبادی ورودی محور‌های سردشت ۳۰ دستگاه خودرو غیر بومی بازگردانده و ۶ خودور نیز جریمه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اقصی نخشی‌پور فرماندار سردشت در بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: مردم برای پیشگیری و قطع زنجیره چرخه ویروس کرونا از یک ماه گذشته تاکنون به خوبی همکاری کرده‌اند.

اقصی نخشی‌پور افزود: توجه به توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن، کاهش تردد‌ها، تعطیلی بسیاری از مراسم و اجتماعات، بسته شدن فروشگاه‌ها، اصناف و بازاریان و ضدعفونی کلیه معابر شهر و روستابخشی از اقدامات برای قطع زنجیره چرخه ویروس کرونا بود.

او با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند کمک موثرتری برای پیشگیری از تردد‌های غیرضروری داشته باشد تصریح کرد:کلیه راه‌های تفرجگاه‌ها این شهرستان مسدود و مبادی ورودی نیز به شدت کنترل می‌شود و شهروندان از دعوت مهمانان خود بپرهیزند همچنین صاحبان اصناف که تاکنون مغازه‌های خود را تعطیل نکرده‌اند طبق قانون به مدت یک ماه پلمب می‌شود.

فرمانده پلیس راه سر شت نیز با اشاره به اینکه پلیس در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با قاطعیت عمل می‌کند، گفت: ۳۰ دستگاه خودرو غیر بومی از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از مبادی ورودی این شهرستان به مبدا بازگردانده شدند.

سروان کیکاوسی افزود: متاسفانه ۶ دستگاه خودرو که از قانون طرح تخطی کردند جریمه پانصد هزار تومانی شدند.

او گفت: در صورت مشاهده خودرو‌های پلاک غریبه توقیف یک ماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف است.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.