مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از شهروندان خواست با خاموش کردن چراغ‌های اضافی به پویش جهانی ساعت زمین بپیوندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید جورکش مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، از شهروندان خواست با خاموش کردن چراغ‌های اضافی طی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب نهم فروردین ماه به پویش جهانی ساعت زمین بپیوندند.

او ادامه داد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان مراسم ساعت زمین برگزار نمی‌شود، اما شهروندان می‌توانند با خاموش کردن چراغ‌های اضافی منازل خود در این پویش جهانی شرکت کنند.

حمید جورکش با بیان اینکه حضور بیشتر شهروندان در منزل اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و رعایت مصرف انرژی را بیشتر کرده است، افزود: انتظار می‌رود شهروندان در سایر ایام سال نیز در زمینه پاسداشت و حفاظت از محیط زیست پیشگام باشند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در خصوص رویداد ساعت زمین بیان کرد: برگزاری این رویداد بوسیله سازمان مردم نهاد بین المللی صندوق جهانی طبیعت از سال ۲۰۰۷ در سیدنی آغاز شد و هدف آن جلب توجه و آگاه سازی مردم جهان نسبت به پیامد‌های مصرف بی رویه انرژی و تاثیر آن بر محیط زیست است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار