چه مجازات‌هایی در انتظار کاسبان اهوازی متخلف است؟

فرماندار اهواز گفت: در صورتیکه کاسبان تخلف نمایند در در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری نکنند، مجازات‌های سنگینی برای آن‌ها اعمال می‌شود.

چه مجازات‌هایی در انتظار کاسبان اهوازی متخلف است؟به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی اصناف در این کلانشهر را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن عنوان کرد و گفت: براساس دستور تعطیلی اصناف غیرضروری در اهواز، در صورتیکه اصناف همکاری نکنند امکان حبس، در کنار مجازات‌هایی مانند پلمب واحد صنفی و جریمه نقدی پیش‌بینی شده است.

او به ایجاد ۸ قرارگاه در نقاط مختلف اهواز به منظور برخورد با فعالیت صنف‌های غیرضروری اشاره کرد و بیان داشت: تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایجاد این چنین محدودیت‌هایی است.

عالمی نیسی تصریح کرد: از امروز شدت عمل برخورد با فعالیت اصناف غیرضروری به ویژه در حاشیه شهر اهواز بیشتر شده  و گزارشاتی مبنی بر تمکین نکردن برخی از این اصناف به دست ما رسیده که به آن‌ها هشدار می‌دهیم در صورت همکاری نکردن، ضمن برخورد قانونی، مغازه آن‌ها به مدت یک ماه پلمب خواهد شد.

فرماندار اهواز با قدردانی از اصنافی که با تعطیلی محل کسب خود در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری کردند، ادامه داد: در صورت تکرار تخلف از سوی اصناف مطابق قانون مجازات اسلامی، امکان اعمال جریمه نقدی و حتی حبس این افراد وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مغازه داران مستقر در مرکز شهر، کوی ملت، کیانپارس و زیتون همکاری خوبی در تعطیلی محل کسب خود داشتند، اما مغازه داران نقاطی مانند کمپلوی جنوبی، عین۲، کوی علوی و برخی دیگر نقاط حاشیه شهر اهواز باید نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.