مسیر‌های دسترسی به مناطق گردشگری ایذه مسدود شدند

فرماندار ایذه از مسدود شدن مسیر‌های دسترسی به مناطق گردشگری این شهرستان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی زاده فرماندار ایذه  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات زیادی برای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری در این شهرستان از جمله؛ پایش محور‌های ورودی به ایذه انجام شده است.

او بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت و احتمال حضور برخی از مردم در نقاط گردشگری شهرستان، نگرانی‌هایی برای مردم به‌وجود آمده که برای جلوگیری از تردد مردم در روز سیزدهم فروردین، عملیات مسدود کردن مسیر‌های دسترسی به مناطق گردشگری در این شهرستان آغاز شد.

لامی زاده اظهار داشت: تصمیم گرفته‌ایم که مسیر‌های دسترسی به مناطق گردشگری ایذه را مسدود کرده و رفت و آمد در این مناطق را صرفا به ساکنان روستا‌های منطقه محدود نماییم.

این مقام مسئول به مسدود شدن محور‌های ورودی به راسفند، نوترکی، هلایجان، مرغا و کول فرح سخن اشاره و تصریح کرد: با کمک دهیاری‌ها و نیرو‌های مردمی این طرح در اقصی نقاط شهرستان به اجرا در خواهد آمد تا سلامتی مردم تهدید نشود.

او با درخواست از مردم برای ماندن در خانه گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شده و مردم برای سلامتی خودشان امسال روز طبیعت را در خانه سپری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.