مصرف بنزین در کرمانشاه تا ۵۵ درصد کاهش یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه میزان مصرف بنزین در استان تا ۵۵ درصد کاهش یافته گفت : سیر کاهش مصرف تا پایان طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» بیشتر شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با ارایه گزارشی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت : از لحظه آغاز این طرح، با همکاری اعضای ستاد کرونای استان، حضور موثر نیروی انتظامی و با تلاش فرمانداران کار با جدیت دنبال شد و در مجموع ۲۳ محور اصلی و ۵۸ محور فرعی در استان مسدودشد. 

او گفت : در ۲ روز گذشته از طرح فاصله گذاری اجتماعی ۳۷ دستگاه خودرو در استان جریمه و ۳۷ واحد صنفی نیز به دلیل تخلف از این طرح پلمب شدند.

الهی تبار با بیان اینکه هم اکنون وضعیت بازار در استان عادی است برتامین مایحتاج و کالا‌های اساسی مردم تاکید داشت و افزود: تاکنون گزارشی از وجود مشکل در مراکز خرید دریافت نشده و ۸۰ درصد اصناف استان نیز به شکل داوطلبانه واحد‌های خود را تعطیل کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه میزان مصرف بنزین در استان تا ۵۵ درصد کاهش یافته پیش بینی کرد که سیر کاهش مصرف تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی بیشتر شود.

الهی تبار با اشاره به رضایت خاطر و اقبال اقشار و لایه‌های مختلف جامعه استان از اجرای این طرح افزود:مردم استان در مجموع استقبال خوبی از اجرای این طرح داشته اند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر رفع مشکلات عوامل طرح از سوی فرمانداران گفت: با توجه به اینکه حضور اکیپ‌ها در مبادی ۲۴ ساعته است می‌طلبد که نمایندگان فرمانداران حضور جدی داشته باشند.

الهی تبار با اشاره به پیش بینی و تدوین طرح ویژه سیزدهم فروردین در ستاد کرونای استان گفت: از صداوسیما و رسانه‌ها انتظار می‌رود که اطلاع رسانی و آگاهی لازم را برای مردم داشته باشند چرا که امسال تمامی بوستان‌ها مسدود شده و تفرجگاه‌ها نیز پذیرای شهروندان در روز سیزده بدر نخواهند بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.