حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی و رفاهی یزد تنگ تر شد

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان یزد به طور جدی دنبال وبا متخلفان برخورد می شود.

حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی و رفاهی یزد تنگ تر شدحامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در این روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا که تمام کشوردرگیر مبارزه با این ویروس منحوس هستند مجموعه راهداری استان یزد نیز برای حفظ آرامش و سلامت مردم و عدم اختلال در حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل کالاهای اساسی در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی هستند.

معتمدی افزود: مرکز مدیریت راه های استان، گشت های راهداری و ماموران نظارت بر بهداشت مجتمع های خدماتی رفاهی در برهه زمانی فعلی، به منظور جلوگیری از گسترش کرونا و افزایش بهداشت، طرح نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی و رفاهی را به صورت ویژه در اولویت قرار قرار داده اند.

او با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی استان یزد همه روزه و به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، اظهارداشت: در این بازدیدها شاخصه هایی از قبیل وضعیت نمازخانه ها، سیستم های گرمایشی، سرویس های بهداشتی، سایر اماکن عمومی و به ویژه جایگاه های سوخت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: در خلال بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی، توصیه ها و تذکرات بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا ازجمله نحوه شستشو، تهیه مواد شوینده و دفعات ضدعفونی محل هایی همچون نماز خانه، رستوران، جایگاه های سوخت و سرویس های بهداشتی به پرسنل مجتمع های خدماتی ارائه شد.

معتمدی در پایان با اشاره به اینکه از سال ۹۵ تاکنون به طور میانگین سالانه سه مجتمع خدمات بین راهی احداث و بهره برداری شده است، تصریح کرد: تعداد این مجتمع ها از سه مرکز در سال ۹۵ به ۱۲مجتمع در سال ۹۸ رسیده ضمن اینکه هشت مجتمع دیگر نیز در دست احداث است و ۱۰ درخواست احداث نیز در مرحله استعلام قرار دارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار