ثبت نام ۸۹ درصدی مردم اسدآباد در سامانه خود اظهاری علائم کرونا

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: تاکنون مردم اسدآباد با ۸۹ درصد مشارکت در ثبت سامانه ارزیابی و خود اظهاری علائم کرونا رکوددار مشارکت مردمی هستند.

ثبت نام ۸۹ درصدی مردم اسدآباد در سامانه خود اظهاری علائم کرونادکتر نظری پویا، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: مردم شهرستان در اجرای طرح سامانه کنترل و خود ارزیابی کرونا رکوددار در کشور شده اند.

او از تشکیل جلسات ویژه در دانشکده از اولین روز‌های شیوع این بیماری خبر داد و افزود: ما در شهرستان برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد برای گروه‌های هدف، تفکیک بخش اورژانس بیماران کرونایی از اورژانس غیرکرونایی، و جدا سازی و اختصاص آسانسور و مسیر ویژه برای حمل بیماران کرونایی را انجام داده ایم.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اختصاص ۶۴ تخت مختص بیماران کرونایی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برای انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان کد دوم آمبولانس برای موارد اضطراری به فوریت‌های پزشکی اعلام کرده ایم.

نظری پویا با اشاره به تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی شهر با کمک هلال احمر اضافه کرد: ایجاد مرکز جامع سلامت ۱۶ساعته که با استقرار تیم ویژه شامل یک پزشک و سه کارشناس همراه را برای خدمات رسانی به مردم و کاهش مراجعه آنها به بیمارستان ها را داریم.

انتهای پیام/ا

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار