پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز جانباز:

شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌ایدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابی‌الفضل‌العباس سلام‌الله‌علیه را که تا ابد مفتخر به پرچمداری کربلاست به جانبازان عزیز کشور که نامشان مفتخر به تقارن با این روز است، تبریک عرض میکنم. شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید. چشم و دل شما با پاداش الهی روشن خواهد شد ان‌شاءالله. از خداوند متعال برای شما و خانواده‌های صبورتان که خدماتشان در شمار برترین حسنات است، سلامت، عزت، ثبات قدم و عافیت نیکو مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای
۹ فروردین ۱۳۹۹

همه‌ساله در روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و شهرستان‌ها برای تجلیل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسایشگاه‌ها مراجعه می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکیدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی، این دیدار‌ها ملغی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و احترام از رییس محترم قوه قضاییه تقاضا دارم چرا سازمان زندانها به استناد بند چ ماده 87 قانون برنامه پنج ساله ششم و مستند به اصلاح بند الف ماده 103 قانون خدمات کشوری در خواست اعاده به خدمت جانبازان را موافقت نمی کنند
Canada
حامد
۱۹:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
بهتر نیست در این روزهای کرونای کارت زندانیان را درسراسر ایران شارژ کنی که خانواده آنها از خانه خارج نشوند به کارت به کارت حساب بانگی زندانیان در زندان ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
درود بر روح مطهر صدیق شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز کهن سرباز امت واحده رسول الله ص روحشان شاد باد و مکتبش ادامه دار و پایدار باد ، ولی الم اسلام ناب محمدی ص بر زمین نماند و نیافتاد تا برسد به دستان مطهر حضرت صاحب الزمان عج و 313 یاور صدیق ایشان و همچنان الم المدار دشت کربلا حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس س ع برافراشته بوده و هست و خواهد بود . والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا حسین ع لبیک یا ابوالفضل العباس ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
در ایران دوران سخت وخانه نشینی یادی کنیم ازجانبازان عزیز که سالهاست خانه نشین هستند یادر آسایشگاه و همچنین معلولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سربازان چی؟ دو سال عمرشون رو میزارن پولی هم که بهشون نمیدن
آخرین اخبار