آخرین وضعیت آب‌وهوا و محورهای مواصلاتی کشور در دهم فروردین

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۰ فروردین را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

 

 

محورهای دارای بيشترين تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی در دهم فروردین

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

با احترام، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان عزیز به توصیه‌های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محور‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی‌گردد.

تبصره ۱: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز چهار شنبه تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۵ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۷ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۹/۰۱/۰۹ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع می‌باشد.

تبصره ۲:مجوز تردد برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۹۹/۰۱/۱۰ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

وضعیت آب و هوای دهم فروردین

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در روزیکشنبه بارش باران و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های لرستان، شمال و شرق خوزستان، شرق چهار محال وبختیاری، کهکیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر، فارس ، هرمزگان، جزایر خلیج فارس، کرمان، یزد، غرب اصفهان، جنوب خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی ، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، جنوب همدان، مرکزی، خراسان شمالی، البرز، قزوین، شمال و غرب تهران پیش بینی می‌شود.

همچنین برای فردا بارش باران و رعدوبرق برای استان های کرمان، هرمزگان، جزایر اطراف تنگه هرمز، سیستان وبلوچستان، شرق یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال و شرق خوزستان، لرستان، ایلام پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید:وضعیت آب و هوا در نهم فروردین


برای روز سه شنبه بارش باران و رعدوبرق در ارتفاعات بارش برف در غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، مرکزی، همدان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، خراسان شمالی و همچنین سیلاب و طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه و تگرگ در کوهستان ها و مناطق مرتفع، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و لغزندگی جاده‌های کوهستانی پیش بینی می شود.

 

وضعیت آب و هوا در دهم فروردینوضعیت آب و هوا در دهم فروردین

وضعیت آب و هوا در دهم فروردین

وضعیت آب و هوا در دهم فروردین

وضعیت آب و هوا در دهم فروردین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیدمهدوی
۰۰:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
خواهشن دیگه برای من پیامک فرستاده نشه.ممنون
آخرین اخبار