اختصاص کمک‌های نقدی خیرین برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی

کمک‌های نقدی خیرین استان چهارمحال و بختیاری برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با کرونا اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، از اختصاص کمک‌های نقدی خیرین برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با کرونا ویروس در این استان خبر داد.

او افزود: تا کنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد به حساب مجمع خیرین سلامت استان بابت تهیه تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با بیماری کرونا واریز شده است.

قادری اضافه کرد: مبلغ واریزی تا کنون برای تهیه ۱۲ اکسیژن ساز پرتابل به ارزش یک میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال، دو بای پپ کمک تنفسی به ارزش ۳۵۴ میلیون ریال، دو هزار و ۵۰۰ ماسک ان ۹۵ به ارزش ۳۷۵ میلیون ریال، ۲۵۰ دست لباس حفاظتی ویژه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و خرید پارچه و دوخت سه هزار دست لباس حفاظتی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال اختصاص یافت.

او، مجموع هزینه‌های صرف شده تا کنون را سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ادامه مشارکت خیرین سلامت و هم استانیان مزید امتنان خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار