طرح کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در استان سمنان اجرا می‌شود

معاون استاندار سمنان از اجرای کنترل و فاصله گذاری اجتماعی برای غربالگری و مقابله با بیماری کرونا در ورودی و خروجی تمام هشت شهرستان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از طرح غربالگری ورودی و خروجی شهرستان سمنان و در جمع خبرنگاران از اجرای کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در مبادی شهر‌های استان خبر داد و گفت: قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس در استان سمنان محور اصلی اجرای این طرح در ورودی و خروجی تمام هشت شهرستان استان است.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهور با تمام توان برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تلاش هستند، افزود: این طرح با تفکیک خودرو‌ها در صدد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است که خوشبختانه در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در کنار طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، طرح غربالگری، پایش و تب سنجی از مسافران عبوری در ورودی و خروجی‌های استان انجام می‌شود، ابراز کرد: اجرای این طرح بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ویروس در کشور انجام‌شده و دانشگاه‌های علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، ناجا و هلال احمر و در آن همکاری دارند.

خجسته پور با بیان اینکه تب سنجی و غربالگری در قالب طرح‌های کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ورودی شهر‌های استان سمنان اجرا می‌شود، بیان کرد: اهتمام خوبی از سوی دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با کرونا در سطح استان وجود دارد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار