ویروس کرونا؛ بازی‌های فکری و خانوادگی مخصوص ایام قرنطینگی

در این روز‌های قرنطینگی با ماندن در منزل بازی‌های فکری و سرگرم کننده انجام دهید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بروز ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و برخی ادارات و دور کاری تقریبا تمامی ما خانه نشین شده ایم و با وجود نبود دید و بازدید در ایام عید حوصله مان به کلی سررفته است. اما می‌توان با بازی‌های فکری با خانواده سرگرم شد و به دور از افکار کرونایی و از آن‌ها لذت برد.

بازی فکری تیزبین

بازی فکری تیزبین یک بازی کارتی است که در هر کارت ۸ تصویر وجود دارد، بین هر ۲ کارت هم فقط یک تصور مشترک است، آن را تشخیص دهید و برنده شوید! برای انجام این بازی به چشم‌های تیزبین و کمی هم سرعت نیاز دارید، این بازی را به ۵ روش مختلف می‌توانید انجام دهید که روش‌های آن در داخل بسته بازی وجود دارد.

چالش مشت زنی

چالش مشت زنی یک بازی ۲ نفره سرگرم کننده و رقابتی است. شما می‌توانید در حالت تک نفره یا ۲ نفره به رقابت با کامپیوتر یا دوستانتان که در کنار هم هستید، بپردازید. روی گوشی یا کامپیوتر باید به خرگوش‌هایی که ظاهر می‌شوند مشت بزنید قبل از اینکه رقیبتان این کار را انجام دهد و از مشت زدن به آدمک‌ها هم باید خودداری کنید.

بازی دونامینولا

دونامینولا یک بازی در سبک ماجراجویی است که به خوبی، همه افراد را سرگرم می‌کند. داستان بازی از ورود دانه‌ای عجیب به خانه یک سیب زمینی به نام مینولا شروع می‌شود. در ادامه نیز شما با مینولا به سفری خواهید رفت تا راز این دانه را پیدا کنید و متوجه می‌شوید این دانه منبع حیات جنگل بوده است. در این سفر شما با معما‌ها و پازل‌هایی برخورد خواهید داشت که با حل آن‌ها می‌توانید به سفر خود ادامه دهید.


بیشتر بخوانید: شاهکار‌های کرونایی؛ از مصرف الکل‌های صنعتی تا استفاده از روغن بنفشه


باز‌ی فکری دکتر اکتشاف

در این بازی فکری، دکتر اکتشاف در آزمایشگاه خود مشغول آزمایش است. او باید مواد شیمیایی خیلی خطرناکی را با استفاده از لوله‌های آزمایشگاهی با هم ترکیب کند. هریک از بازیکنان به عنوان یکی از دستیاران دکتر باید با استفاده از لوله‌های آزمایش توپ‌ها را به نحوی جا به جا کنند که در نهایت ترتیب توپ‌های داخل لوله‌ها ترتیب کارت‌های بازی یکسان شود، هر بازیکنی که زودتر این کار را انجام دهد، برنده آن دور از بازی خواهد بود.

بازی کوییز بمبی

این بازی آنلاین است و با سوال‌های تصویری با دیگران رقابت می‌کنید. به طور کلی بازی ۵ سبک مختلف مانند ساده، تصویری، بی نهایت، ۲ نفره و دوستانه دارد که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی هم دارند. در هر کدام از دوره‌های مسابقه از شما ۵ سوال ۴ گزینه‌ای در شاخه‌های مختلف که قبلا مشخص کرده اید، پرسیده می‌شود و شما با پاسخ صحیح به این سوال‌ها امتیاز می‌گیرید.

ماشین مسابقه‌ای غول پیکر

هیولا‌های ماشینی، بازی ماشین سواری است که باید با عبور از موانع مختلف بادقت و سرعت بالا به خط پایان هر مرحله برسید. تجربه‌ای متفاوت از ماشین سواری در تبه‌های بزرگ و کوچک، رقابت با بازیکنان سراسر جهان و قرار گرفتن در صدر جدول کاربران از نظر کنترل و ارتقا سرعت، ثبات، قدرت ماشین‌ها برای پیروزی در همه مسابقات است. بازی آزمون مهارت‌های رانندگی با غلبه بر موانع مختلف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۲:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا بازی های خوبی نیست
من زده بودم تک نفره بازی های دسته جمعی میاد
آخرین اخبار