برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های تفریحی پدر و پسر در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های تفریحی پدر و پسر در این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه طولانی مدت دانش آموزان در خانه بدلیل تعطیلی مدارس، با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این ناحیه تصمیم به برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های تفریحی پدر و پسر اتخاذ گردید.

او هدف از برگزاری جشنواره «پدر و پسر» را تحقق شعار در خانه سالم می‌مانیم، توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی و تحکیم روابط میان پدران و پسران، ایجاد شادابی و نشاط در خانه، بهبود آمادگی جسمانی در قالب فعالیت‌های ورزشی و بازی‌های تفریحی طی ایام قرنطینه خانگی به منظور حفاظت از بیماری کرونا ویروس عنوان کرد.

نیسی گمراوی در ادامه در تشریح چگونگی شرکت در این جشنواره بیان داشت: در این طرح پدر و پسر خانواده به فعالیت ورزشی شامل؛ رقابتی و تفریحی می‌پردازند و سپس باید کلیپ آن در زاویه افقی به پیام رسان سروش ارسال نمایند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، کارشناسان و هیئت داوران معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره پس از بازدید از کلیپ‌های ارسالی، به ۱۰ اثر منتخب هدایای ورزش اهدا می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید طلیع
۲۱:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام