ضدعفونی واحد‌های تولیدی به صورت مستمر انجام می شود

تدابیر و تمهیدات لازم برای مصونیت واحد‌های تولیدی کردستان درمقابل کرونا از همان روز‌های نخست شیوع ویروس، اتخاذ شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در دومین نشست کمیته مبارزه با کرونا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر ضرورت حفظ سلامت جامعه کارگری در این شرایط خاص شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: اداره کل کار استان به صورت ویژه، تدابیر و تمهیدات لازم برای این مهم را اتخاذ کرده است.

او با بیان این که در همان روز‌های آغازین شروع کرونا، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های لازم برای چگونگی مصون ماندن محیط‌های کارگری و تولیدی از آسیب‌های ویروس کرونا بویژه از طریق بازرسین کار ابلاغ شده است، اظهار داشت: گندزدایی و ضدعفونی کردن واحد‌های تولیدی بدون ایجاد خلل در خطوط تولید و فعالیت آنها، استفاده از ماسک و دستکش، شستن دست‌ها به صورت مرتب با آب و صابون به مدت دست کم ۲۰ ثانیه، ضد عفونی کردن وسایل کار و. از جمله این اقدامات است.

صلواتی خاطرنشان کرد: در این روز‌های مبارزه با شیوع کرونا؛ بازرسان کار ضمن بازرسی‌های شبانه روزی و مداوم از واحد‌ها و کارگاه ها؛ بر روند تحویل لوازم ضروری مقابله با کرونا به کارگران و رعایت اقدامات پیشگیرانه نظارت جدی دارند.

مدیرکل کار کردستان، افزود: در جلسه مقابله با کرونا، آخرین اقدامات انجام شده مربوط به مقابله با این ویروس در محیط‌های کارگری تشریح و از تمهیدات و راهکار‌های پیشنهادی مسئولین عالی رتبه استانی و وزارتی بهره برداری شده است.

صلواتی خاطرنشان کرد: بسیاری از واحد‌های کارگری و تعاونی در کردستان علاوه بر رعایت اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا، به مبارزان علیه این ویروس پیوستند وبا تولید ماسک و مواد ضدعفونی و اغلب توزیع رایگان در بین مردم و بیمارستان ها، عزم جامعه کارگری برای مشارکت در سلامت اجتماعی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.