با انتشار ۱۰ هزار محتوا در فضای مجازی؛

سپاه نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم داشته است

فرمانده سپاه کردستان از تولید و انتشار بیش از ۱۰ هزار محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی برای آگاهی بخشی درست به مردم در زمینه کرونا خبر داد.

سپاه نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی،فرمانده سپاه کردستان صبح امروز درسخنانی میان اصحاب رسانه ، ضمن قدردانی از اظلاع رسانی درست و به موقع رسانه ها در این برهه زمانی، اظهار داشت: آنچه که نظام برای مقابله با کرونا انجام می‌دهد از کانال رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد که در طول این مدت اطلاع‌رسانی‌های خوبی انجام شده است.

او با بیان اینکه وظیفه  سپاه  حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب است ، افزود:هر جا نیاز به سپاه باشد ورود می‌کند که این موضوع در جریان‌ها و برهه‌های مختلف ثابت شده است.

سردار حسینی  ادامه داد: در بخش نیروهای تخصصی شهید رهنمون ۷۳ نفر متخصص پیش‌بینی شده است، دو هزار و ۴۴۰ نفر برای خدمت در نقاهتگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و ۱۳ هزار و ۳۷۸ نفر برای مقابله با کرونا و کمک به بخش بهداشت و درمان سازماندهی شده‌اند که تعدادی از آنها بکارگیری شده‌اند.

فرمانده سپاه کردستان همچنین تولید و انتشار بیش از ۱۰ هزار محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی برای آگاهی‌بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی درست را یکی دیگر از اقدامات مجموعه سپاه کردستان ذکر کرد.

او همچنین گفت: ۵ نقاهتگاه با ظرفیت ۵۶۵ تخت پیش‌بینی شده است که دیروز نقاهتگاه سنندج در عملیات بیولوژیک سراسری استان افتتاح شد.

سردار حسینی همچنین افزود: مسوولیت ضدعفونی معتبر و خیابان‌ها و اماکن عمومی در استان آغاز شده و در این راستا از ظرفیت ناجا، ارتش و سایر نیروهای مسلح و شهرداری استفاده می‌شود که با استفاده از بخشی از امکانات هلال‌احمر و تراکتور کشاورزان این کار انجام می‌شود.

راه‌اندازی ۱۸ کارگاه تولید ماسک در استان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات سپاه کردستان، راه‌اندازی ۱۸ کارگاه تولید مایک است که روزانه ۱۹ هزار عدد ماسک تولید می‌کنند که بخشی از ان بطور رایگان در مناطق محروم تولید می‌شود.

او اضافه کرد: ۴۸ هزار و ۵۳۵ بسته بهداشتی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در استان توزیع شده است.

سردار حسینی همچنین گفت: در مجموع بیش از ۸۴ هزار بسته بهداشتی در بین مردم استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری برگزاری عملیات سراسری دفاع بیولوژیک در استان، از بکارگیری ۱۰ هزار و ۵۸ نفر، ۲۶۰ دستگاه ماشین‌آلات و موتور، مصرف ۳۷ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و توزیع ۱۰ هزار و ۱۶۰ بسته بهداشتی و معیشتی در این عملیات خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.