فرماندار قیروکارزین:

اجرای محدودیت تردد در مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها

فرماندار شهرستان قیروکارزین از محدود شدن عبور و مرور در مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها در پی مصوبه شورای تامین این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی محمد کریمی در یازدهمین جلسه شورای مدیریت بحران، گفت: حرکت خودرو‌ها در مسیر‌های دسترسی به تفرجگاه‌های عمومی مانند پارک سرآسیاب، تل دراز، سرافزر، هنگام و تنگ کارزین با مصوبه شورای تامین محدود و آمد و شُد‌ها کنترل می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان قیروکارزین تصریح کرد: تصویب این اقدام به دنبال مصوبات ملی و استاتی و با نظر مثبت شورای تامین شهرستان صورت گرفته و با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و گیت‌های تب سنجی در نقاط کلیدی این شهرستان فعال شده است.

کریمی با اشاره به فعال بودن ۱۱ ایستگاه ایست و بازرسی در سطح شهرستان و اهمیت وجود آن در تضمین سلامت شهروندان تاکید کرد: تمامی پُست‌های بازرسی با هماهنگی فرمانداری شهرستان و مشارکت نیرو‌های انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشغول به خدمت و تلاش شبانه روزی هستند.

او با بیان اینکه همه اقدامات ممکن برای قطع زنجیره اجتماعی و انسانی ویروس کرونا در دستور کار است، افزود: از ورود مسافران غیر بومی به شهرستان قیروکارزین ممانعت و با متخلفین طبق قوانین مربوطه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در آمادگی کامل بوده و پیش بینی‌های لازم جهت مواجه با شرایط اضطرای در همه گیری بیماری انجام شده است، اما کنترل شرایط مستلزم رعایت و همکاری همه شهروندان است تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

او با پاسداشت تلاش‌های تیم‌های پزشکی و کادر درمانی ابراز کرد: مردم با مشارکت در پویش "در خانه می‌مانیم" ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، یاری گر کادر درمان کشور و نماینگر فرهنگ اصیل و شایسته خود باشند.

قیروکارزین با یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی و ۵ مرکز بهداشتی و درمانی در ۱۷۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار