طبیعت گردی تا پایان کرونا ممنوع

رئیس روابط عمومی اداره منابع طبیعی استان همدان گفت: طبیعت گردی و گردش در جنگل های استان تا پایان ریشه کنی کرونا ممنوع شد.

طبیعت گردی تا پایان کرونا ممنوعمهرداد آزادی، رئیس روابط عمومی منابع طبیعی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: برای شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال امسال ۱۳ فروردین یا همان  روز طبیعت در خانه بمانیم تا با حفظ سلامتی خود و دیگران و بعد از شکست ویروس کرونا با آسودگی خاطر از مناظر زیبای طبیعت دیار الوند لذت ببریم.

او با تاکید بر اینکه در خانه ماندن موجب می شود تا  زنجیره شیوع کرونا راقطع شود افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی. با حضور در عرصه‌های منابع طبیعی ضمن انجام گشت ومراقبت از عرصه‌های طبیعی و انجام وظایف و ماموریت‌ها برای کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه، از تردد و رفت و آمد‌های بی مورد به جنگل‌ها و مراتع که با هدف تفریح و تفرج و سرگرمی به خصوص در تعطیلات نوروز و در روز طبیعت، ممانعت می‌کنند.

رئیس روابط عمومی منابع طبیعی استان همدان اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان ومردم عزیز وطبیعت دوست استان همسو وهمراه  تا رفع خطر شیوع ویروس کرونا هر گونه  طبیعت گردی و گردش و تفریح در عرصه‌های جنگل‌ها و مراتع وتفرجگاه‌های جنگلی واراضی جنگلی نداشته باشند و  با خدمت گزاران عرصه‌های منابع طبیعی و وفعالان سلامت نهایت همکاری را بعمل آورند.

آزادی ادامه داد :ما ملت قوی هستیم با توکل به خداوند وتوجه به توصیه‌های کادر بهداشت ودرمان کرونا را شکست خواهیم داد وطبیعت گردی وبهره مندی از مناظر زیبا وبکر طبیعی استان بعد از شکست کرونا برای ما بی خطر و لذت بخش می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار