تیم پارکو شهرستان اندیمشک با ورزشکاران بومی در مسابقه عصر جدید حضور یافت.

امین شیخ قلاوند ورزشکار اندیمشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نزدیک ۱۵ ساله که ورزش می‌کنم و ازسال ۹۳ پارکور رو به صورت مبتدی بدون هیچ مربی در شهرستان اندیمشک به همراه برادرم و پسر عموم شروع کردم و در پی همین موضوع، مقداری به صورت موازی هر چقدر که جلو میرفتم تعداد حرکت‌های خودم و هم تعداد هنرآموزای من بیشتر می‌شد، به شکلی که در کنار آموزش به شاگردام حرکت‌های خودمو هم ارتقاء می‌دادم.

او بیان داشت: بعد از ۳ سال از حالت مبتدی به حالت فوق حرفه‌ای در کشور رسیدیم و در مسابقات کشوری پارکور که سال۹۶ در تهران برگزار شد، دو شاگرد من به نام‌های حمید انشادی و علی چناری مقام اول و سوم کشوری رو کسب کردند که محل تمرین ما ابتدا در سالن کشتی راه آهن اندیمشک بود، اما بعد از ۲ سال به سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید سروندی آمدیم.

شیخ قلاوند در با اشاره به شرکت در برنامه عصر جدید تصریح کرد: عصر جدید یک صحنه خیلی فوق العاده برای دیده شدن و شناخته شدن نفرات برتر و توانایی ک فرصت دیده شدن رو نداشته اند است و  این فرصت رو به ما داده ک بتونیم نسبت به یک هدف بزرگ متمرکز بشیم و با وجود نفرات حرفه‌ای ک تو گروه داریم این توانایی رو در خودمون احساس کنیم که می‌توانیم نتیجه زحماتی که این چند سال متحمل شدیم رو در این صحنه بزرگ کسب کنیم و افتخار بزرگی برای تمام کسایی که ما را در این مسیر حمایت کردند و همراه ما بودن کسب کنیم.

این ورزشکار اندیمشک ادامه داد: برنامه‌های ویژه و پرهیجانی برای مرحله دوم طراحی کردیم و حتی اجرای دوم ما می‌تواند به نسبت اجرای اول قوی‌تر و دیدنی‌تر باشد و ان شاءالله ک بتوانیم بازتاب خیلی بهتری در رسانه ملی داشته باشیم.

او گفت: کیومرث آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک و دیگر اعضای این اداره، سعید ساعدی، رضا شریفی شهردار و نعمت مریدی رئیس شورای شهر اندیمشک اعزام تیم به برنامه عصر جدید را انجام دادند.

شیخ قلاوند در پایان بیان داشت: امیدوارم جهت ادامه کار بچه‌ها و انگیزه این گروه در مرحله دوم همشهریان عزیزی که توانایی حمایت ما رو دارند پای کار بیایند و این گروه ۲۰ نفره رو حمایت کنند که بتوانیم افتخاری بزرگ برای اندیمشک و خوزستان در مراحل پیش روی که در برنامه عصر جدید داریم به وجود بیاریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.