توزیع ۷۱۶ میلیون لیتر انواع فراورده نفتی در تربت حیدریه طی پارسال

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تربت حیدریه گفت: در سال ۹۸ نزدیک به ۷۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده در این منطقهتوزیع شد که در مقایسه با پارسال ۱۲درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تربت حیدریه گفت: در سال ۹۸ نزدیک به ۷۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده در منطقه تربت حیدریه توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در این بازه زمانی بنزین ۳۶درصد، نفت گاز ۳درصد و نفتکوره ۷۴۹درصد افزایش داشت در حالی که مصرف نفت سفید ۵۶درصد و مصرف گاز مایع ۴درصد کاهش یافت.

مدیر‌منطقه تربت‌حیدریه گفت: افزایش ۷۴۹درصدی «۷برابرشدن» مصرف نفتکوره در سطح منطقه در نتیجه فعال شدن برخی از صنایع پرمصرف منجمله کوره‌های آجرپزی و همچنین سرما و بارش‌ کم‌ سابقه برف‌زمستان ۹۸ و افت فشار گاز طبیعی ناشی‌ از آن که‌ صنایع پرمصرف را مجبور به استفاده‌ی این‌ فرآورده بعنوان سوخت جایگزین نمود.

بلندی افزود: در اواخرسال ۹۸ با اجرای طرح مدیریت‌ مصرف‌ سوخت شاهد کاهش ۳۶ درصدی مصرف‌ بنزین بودیم که با شیوع ویروس‌کرونا و محدویت بوجود آمده در تردد‌ها در روز‌های آخر سال قبل، مصرف‌بنزین به ۴۶ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام//د. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.