تمهیدات اورژانس گیلان برای مقابله با کرونا ویروس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از آمادگی کامل این مرکز در مقابله با کرونا ویروس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به تمهیدات لازم در مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند.

او از انجام ۲ هزار و ۸۹۰ ماموریت توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی گیلان از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی در این استان خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس گیلان اظهار داشت: از روز نخست این طرح (۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ماه ۹۸) این مرکز امدادی موفق به انجام ۲ هزار و ۸۹۰ ماموریت شده است که از این بین تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

اسدی با اشاره به ۲ هزار و ۴۸۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی گفت: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

او افزود: ۴۰۸ مورد نیز شامل ماموریت‌های ترافیکی بود که از این بین ۳۲۰ ماموریت درون شهری و ۸۸ ماموریت جاده‌ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از شهروندان گرامی خواست که تردد‌های خود را در شهر کاهش داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده است و اورژانس گیلان با ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.