اطعام شبانه كارتن‌خواب‌ها از محل موقوفات شیراز

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اطعام شبانه کارتن‌خواب‌های شیراز با رعایت نکات بهداشتی از محل موقوفات قوام و حاج علی‌رضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی با اشاره به ایام شیوع ویروس کرونا گفت: یکی از گروه‌هایی که در این شرایط نیاز به کمک دارند، کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان هستند که ممکن است فراموش شوند.

او افزود: در این ایام به دلیل اینکه اجرای قرنطینه خانگی ضروری است و امکان اجرای نیات برخی از موقوفات نظیر برگزاری اجتماع برای اطعام نیازمندان میسر نیست، لذا تمهیدات دیگری در این زمینه اندیشیده‌ایم.

صفری گرائی ادامه داد: اکنون که امکان اجرای نیت موقوفات قوام و حاج علی‌رضایی در محل حسینیه تاریخی میراثی قوام شیراز میسر نیست، از محل این موقوفات هر شب شام با رعایت نکات بهداشتی میان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه این اطعام شبانه هر شب بین ۳۰۰ نفر توزیع می‌شود، گفت: توزیع این مواد غذایی نیز توسط گروه‌های جهادی بقاع متبرکه که هر شب مشغول به ضدعفونی کردن معابر هستند، انجام می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: نزدیک به سه شب است که کار اطعام کارتن‌خواب‌ها آغاز شده و تا ۱۶ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار