تشکیل قرارگاه فضای مجازی حوزه‌های علمیه فارس

مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس، طی بیانیه‌ای از تشكیل قرارگاه فضای مجازی این مراكز در لبیك به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم قوی‌ شدن كشور در عرصه فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای به‌منظور تشكیل قرارگاه فضای مجازی این مراكز صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قوی شدن کشور جزو هدف های ماست، امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است، فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی انسان هاست در همه دنیا». مقام معظم رهبری ۳ فروردین ۹۹

امروز فضای مجازی تبدیل به بخشی از زندگی حقیقی جامعه جهانی شده است و برنامه‌ریزی جهت استفاده بهینه و آسیب‌زدایی از آن را ضروری می‌نماید. دشمنان بشریت نیز که از هر ابزاری برای ضربه زدن به سعادت و تعالی انسان‌ها استفاده می‌کنند، فضای مجازی را تبدیل به پایگاهی برای هجوم به ارزش‌های انسانی و الهی کرده‌اند و در این راستا همه تلاش خود را برای القای شبهات علیه مبانی توحیدی و ترویج فساد اخلاقی و عقیدتی در میان جوامع انسانی به کار گرفته‌اند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس با درک اهمیت فضای مجازی و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری «دام ظله‌العالی» مبنی بر لزوم قوی شدن کشور در عرصه فضای مجازی اقدام به تأسیس قرارگاه فضای مجازی حوزه علمیه استان فارس می‌کند تا با ساماندهی ظرفیت عظیم جامعه روحانیت و طلاب توانمند استان، نقش خود را در تقویت کشور در عرصه فضای مجازی ایفا نماید.

پرواضح است که نقش دولت در ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند ضرورت توجه به اینترنت ملی، ارزان و پرسرعت و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و قطع وابستگی به خارج از کشور نقشی مهم و تاریخی است که امیدواریم مسئولان امر با سرعت عمل و دقت به این وظیفه مهم خود عمل نمایند.

جزئیات عملیاتی قرارگاه فضای مجازی متعاقباً خدمت طلاب و فضلای عزیز استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار