تفکیک آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی تا ۱۳۹۹/۱/۱۱

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن ۳۷ مبتلای جدید، شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به هزار و ۴۷۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن ۳۷ مبتلای جدید، شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به هزار و ۴۷۵ نفر افزایش یافت.

تفکیک شمار مبتلایان به کرونا در استان تا یازدهم فروردین ماه:

مشهد
۸۸۳ نفر
نیشابور
۱۹۳ نفر 
تربت جام
۱۲۴ نفر 
سبزوار
۱۱۴ نفر
تربت حیریه
۱۰۷ نفر 
گناباد
۵۴ نفر

تفکیک آمار مبتلایان به عفونت حاد تنفسی در استان تا یازدهم فروردین ماه:

او ادامه داد: ظرف روزهای ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا  یازدهم فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۳۴۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۶۸۵ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار هزار و ۱۰۹  نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون دو هزار و ۹۲۱ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل بازگشته‌اند.

تفکیک آمار جانباختگان کرونا در استان تا یازدهم فروردین ماه:

انجیدنی افزود: تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده ۲۲۲ نفر بوده است.

مشهد
۱۵۴ نفر
نیشابور
۲۴ نفر
تربت جام
۱۳ نفر
سبزوار
۱۴ نفر
گناباد
۹ نفر
تربت حیدریه
۸ نفر

افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاهها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.


بیشتربخوانید:تفکیک آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی تا ۱۳۹۹/۱/۱۰


انتهای پیام//ف.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار