نظارت پلیس بر عدم فعالیت واحدهای صنفی

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز از نظارت پلیس بر عدم فعالیت واحدهای صنفی و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و پلمپ ۱۵ واحد صنفی در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ نور محمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: برابر مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا، فعالیت کلیه واحدهای صنفی غیر ضروری با محدودیت روبرو شده و باید تعطیل شوند.

سرهنگ فتحی زاده افزود: نظارت بر عدم فعالیت واحدهای صنفی از جمله چایخانه ها و قلیان سراها، تالارها، آرایشگاه ها، باشگاههای بدنسازی، فروشگاه های لوازم ارایشی و بهداشتی و .. انجام می شود.

او با بیان این که هیچ گونه محدودیتی در ارایه خدمات و کالا‌های ضروری به مردم و تامین مایحتاج آن‌ها وجود ندارد، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بازدید از اماکن تجاری و واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده و از تعداد ۸۴۳ واحد صنفی فعال به صورت محسوس و نامحسوس از ابتدای سال جدید بازدید کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز افزود: در این بازدید‌ها برای ۴۳ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر، ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب و ۵۶ مورد نیز تعهد کتبی صادر شد.

انتهای پیام / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.