عرضه Gears Tactics برای Xbox One

بازی استراتژیک Gears Tactics قرار است به زودی برای کنسول خانگی Xbox One عرضه شود.

عرضه Gears Tactics برای Xbox Oneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Gears Tactics یک بازی استراتژیک است که برایرایانه‌های شخصی عرضه شده است و محصول دو شرکت Coalition و Splash Damage است که بالاخره قرار است برای کنسول خانگی Xbox One هم عرضه شود. تایلر بیلمن، مدیرعامل Coalition در مصاحبه‌ای با رسانه GameSpot تأیید کرده است که پس از انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی در آینده، قرار است نسخه Xbox این بازی هم در بازار عرضه شود تا طرفداران هر دو پلتفرم بازی بتوانند از آن لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4


توسعه‌دهنده این بازی استراتژیک اشاره کرده که یکی از همکاران این تیم که دیگر هیچگونه همکاری با آن‌ها ندارد به نام راد فرگوسن پیش از این، وجود نسخه‌ای برای کنسول Xbox را در سال ۲۰۱۹ لو داده بود. از آن پس لود که شرکت توسعه‌دهنده Gears Tactics هیچ اطلاعاتی از نسخه Xbox One آن نداد و مشخص نکرد که این نسخه چه زمانی قرار است عرضه شود، اما طرفداران این کنسول می‌توانند امیدوار بمانند که بازی استراتژیکی قرار است برای آن‌ها منتشر شود.

بیلمن درباره Gears Tactics گفته است نسخه کنسول این بازی در حال توسعه است و این نسخه حتما پس از مراحل تأیید تیم در بازار عرضه خواهد شد.

عرضه Gears Tactics برای Xbox One

با این وجود که سال ۲۰۲۰ سالی برای Xbox Series X خواهد بود، به نظر می‌رسد که Gears Tactics می‌تواند روی نسل‌های بعدی کنسول‌های خانگی هم بازی شود، اما هنوز هیچ چیزی تأیید نشده است. با نظر به این که Gears Tactics یک بازی درجه یک است، این بازی قرار است از طریق Xbox Game Pass هم منتشر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار