تمامی مسیر‌ها در ایذه مسدود است

فرماندار ایذه گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما است و برای این مهم تمامی مسیر‌های فرعی و اصلی شهرستان از امشب تا ۱۴ فروردین مسدود است.

حسین لامی زاده فرماندار ایذهدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما است و برای این مهم تمامی مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان از امشب تا ۱۴ فروردین مسدود است و هیچ خودرویی از امروز اجازه ورود و خروج از شهرستان ایذه را نداشته، که از مردم خواهشمندیم با ما همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: خوردوهای که در روز ۱۳الی ۱۴ فروردین از خانه خارج شوند با جریمه ۵۰۰هزارتومانی روبرو می شوند و درصورت ممانعت به پارکینگ منتقل می شوند

لامی زاده بیان داشت: تمامی رؤسای دستگاه اجرایی و کارمندان حق خروج از خانه را در روز طبیعت نداشته که در صورت مشاهده به تخلفات اداری معرفی می شوند.

فرماندار ایذه ادامه داد: جابه جایی مسافران از سوی بارج های دریاچه سد کارون ۳ ممنوع بوده و در این روز این بارجی کار جابجایی مردم و خودروها را انجام نمی دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد:به بخشداران و دهیاران دستور داده شده داده شده که تمامی مسیری فرعی که به جای تفریحی منتهی می شود را ببندند و هر جا لازم باشد، برای حفظ سلامت مردم تصمیمات محکمی خواهیم گرفت، که البته این تصمیمات موجب رنجش عده ای می شود ولی آن ها باید بپذیرند که سلامت آن ها و دیگر مردم برای کشور و دولت و نظام مهم است.

او گفت: از تمام مردم خوب این شهرستان جهت همکاری در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا علاوه بر اینکه بهداشت فردی را رعایت می کنند انتظار می رود فاصله اجتماعی را هم رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.