کاهش ۵۳ درصدی جرائم خشن در مازندران

جرائم خشن نوروز امسال در مازندران نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۳ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت همه افراد جامعه برنامه محوری پلیس در نوروز امسال است، گفت: با تلاش همکاران نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تمام شاخص‌های جرایم خشن در استان از جمله سرقت‌های مسلحانه، سرقت به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است.

او افزود: پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های جامعه مصمم است همانند گذشته با پدیده جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

سرهنگ گنجیان‌مقدم یکی دیگر از اولویت‌های پلیس را در آغاز سال جدید پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا اعلام کرد و ادامه داد: ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد اکنون به طور شبانه روز و بدون کوچکترین وقفه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد افزود: ماموران انتظامی در این مدت بیش از ۵۳ هزار عدد ماسک، ۴ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده و ۳۰۰ هزار تیوب ژل بهداشتی کشف کردند.

او به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان اشاره کرد و از مردم خواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی استان خودداری کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار