انجام ۴۸۵۸ مورد سرکشی از تپه‌ها و بافت‌های تاریخی آذربایجان‌غربی

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی گفت سال گذشته چهار هزار و ۸۵۸ مورد سرکشی از تپه‌ها و بافت تاریخی توسط یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،سرهنگ بهزاد حجابی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۷۲۱ مورد بوده است که امسال تعداد این سرکشی‌ها افزایش یافته است.

او با اشاره به دستگیری ۳۲ نفر در سال گذشته افزود:تعداد دستگیری در سال ۹۸ در مقایسه یا سال ۹۷ کاهش ۵۰ درصدی داشته است چرا که در سال ۹۷ تعداد دستگیری‌ها برابر با ۶۹ نفر بود.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد:در سال ۹۸ تعداد پرونده‌های قضایی تشکیل شده ۱۱ فقره بوده که نسبت به سال ۹۷ در حدود ۵۳ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تعامل با ارگان‌های همیار تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴۱ مورد تعامل با ارگان‌های همیار انجام شده در حالی که این تعاملات در سال ۹۷ برابر با ۱۰۵ مورد بود.

سرهنگ حجابی ضمن تشکر از همکاری و همیاری مردم با یگان حفاظت گفت: در راستای همکاری مردم ۷۵ مورد اخبار واصله از مردم به دست نیرو‌های یگان رسیده است که ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.