تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی، کارت مهارت کارگران و پروانه‌های بهره برداری

سرپرست فرمانداری بوکان از تمدید اعتبار دفترچە‌های درمانی، کارت مهارت کارگران و پروانه‌های تاسیس و بهره برداری تا پایان فروردین ماه سالجاری خبرداد.

لقمان خسروپور، سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: برابر مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا به منظور کاهش تردد‌ها و مراجعات اداری و صیانت از سلامت مردم، اخذ اثر انگشت در قرارداد‌ها و فرم‌ها تا پایان فروردین ماه ضروری نمی‌باشد.

او افزود: اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگانی که تا پایان بهمن بود و استحقاق دریافت خدمات درمانی را دارند نیز تا پایان فرودین ماه سال جاری معتبر تلقی شده و نیازی به مراجعه به شعب و کارگزاری‌های رسمی برای تامین اعتبار نیست. ضمنا در خصوص پایان برگ برخی از دفترچه‌ها از نسخ الکترونیکی استفاده نمایند.

خسروپور با بیان اینکه کارت مهارت کارگران که نیاز به تامین اعتبار می‌باشد به صورت خودکار تا پایان فروردین ماه دارای اعتبار است، افزود: کارت هوشمند رانندگان لغایت فروردین ماه به صورت اتوماتیک دارای اعتبار است و نیازی به تمدید آن‌ها تا پایان فروردین ماه نیست.

به گفته او، دانشجویانی که در نیمسال دوم ثبت نام نموده‌اند تا پایان خرداد و تیرماه به منزله اشتغال به تحصیل می‌باشد و ثبت نام کفایت می‌کند.

سرپرست فرمانداری بوکان تصریح کرد: کلیه پروانه‌های تاسیس و بهره برداری صادره توسط جهادکشاورزی، اداره صمت و میراث فرهنگی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

لقمان خسروپور اظهار داشت: مردم عزیز سعی نمایند از مراجعات بی دلیل به بیمه ها، بانک‌ها و ادارات خودداری نمایند و از سامانه‌های غیرحضوری برای پرداخت فیش بیمه و گزارش کسر اقساط و... استفاده نمایند. همچنین برخی از موارد لازم دیگر در خصوص انتقال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی و موارد مربوط به مودیان مالیاتی به بانک‌ها و امور مالیاتی جهت اجرا ابلاغ گردیده است.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.