فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه خبرداد؛

آمادگی کامل پایگاه شکاری همدان برای مقابله با ویروس کرونا

امیر سرتیپ دوم خدایی از آمادگی صد درصدی پایگاه هوایی همدان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان ضمن تبیین ظرفیت و توانمندی‌های این یگان گفت: از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا این یگان در آمادگی کامل قرار داشت و با تمام ظرفیت اقدام به غربالگری و چکاب کارکنان و خانواده ها حین ورود به پایگاه و محیا نمودن تجهیزات مناسب جهت رعایت حداکثری امور بهداشتی کرد.

او افزود: برای جلوگیری از گسترش ویروس کووید ۱۹ با تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ شد، اماکن و منازل کوی سازمانی توسط نیروهای فداکار این یگان ضدعفونی و گند زدایی شد.

فرمانده پایگاه شهید نوژه در ادامه با اشاره به فعالیت چشمگیر بیمارستان و کادر درمانی این پایگاه افزود: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، پایش مستمر و مداوم کارکنان و خانواده ها، واگذاری دارو، لوازم بهداشتی، ماسک و مواد شوینده به کارکنان و خانواده ها که توسط خود یگان تولید شده، همکاری مستمر با بیمارستان های شهر همدان، بخش دولتی و خصوصی، آماده سازی اماکن و تجهیزات مناسب بیمارستانی از عمده فعالیتهای این پایگاه بوده است.

امیر سرتیپ دوم خدایی در پایان تصریح کرد: پایگاه هوایی شهید نوژه همدان به صورت مداوم هر نوع احتمال خطری را پیش بینی و در آمادگی کامل قرار دارد و آماده همکاری با سایر نهادها و کمک به سایر اماکن شهری و روستایی همجوار در صورت اعلام نیاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار