مردم امسال سفر‌های خود را ۹۰ تا ۱۰۰ درصد کاهش دادند

رئیس جمهور گفت: مردم امسال سفر‌های خود را ۹۰ تا ۱۰۰ درصد کاهش دادند و این امر موجب شد تا نمودار رشد کرونا در کشور نسبت به کشور‌های دیگر در شرایط بهتری قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن روحانی رئیس جمهور امروز در ارتباط تصویری از راه دور با رضایی استانداراصفهان، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، به اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی از طرف مردم اشاره کرد و افزود: مردم امسال سفر‌های خود را ۹۰ تا ۱۰۰ درصد کاهش دادند و این امر موجب شد تا نمودار رشد کرونا در کشور نسبت به کشور‌های دیگر در شرایط بهتری قرار گیرد.

او از همه دستگاه‌های مرتبط با کرونا بویژه از کادر درمان و صدا و سیما قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما با تبیین ابعاد مختلف کرونا برای مردم کار بزرگی انجام داد.

 روحانی با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات وزیر بهداشت شیوع کرونا در کشور کنترل شده است افزود: در حال حاضر در کشور با ۸ هزار و ۶۰۰ تخت آی سی یو به بیماران خدمات رسانی می‌شود که از نتایج طرح تحول سلامت است.

رئیس جمهور از مردم خواست تا روز ۱۳ فروردین را هم در خانه و کنار خانواده بمانند تا زنجیره انتقال کرونا بیش از پیش قطع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.