واکنش فدراسیون فوتبال به خبر دبیرکلی نبی

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی را پیرامون مسائل مربوطه به انتخاب سرپرست دبیر کلی این فدراسیون ارائه کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال درباره موضوعات منتشره پیرامون انتخاب سرپرست دبیرکلی فدراسیون اطلاعیه‌ای صادر کرد.

۱. سرپرست محترم دبیرکلی فدراسیون فوتبال در روز ۲۸ اسفند ۹۸ از سمت خود در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرد. به دنبال این موضوع، اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس در مورخ ۶ فروردین ۹۹ با کناره گیری او موافقت کردند.

۲. به دنبال جلسه چهارشنبه گذشته میان سرپرست محترم فدراسیون و سرپرست محترم وقت دبیرکلی با محوریت موضوع تغییر و تحولات و طرح این مساله در نشست، در جلسه روز پنچشنبه گذشته هیات رئیسه در مرکز ملی فوتبال، موضوع به اطلاع اعضاء رسید.

۳. در ماده ۳۴ بند ۳ درباره نشست‌های هیات رئیسه به این موضوع اشاره شده که برگزاری جلسات حداکثر تا ۷ روز قبل به اعضاء اعلام شود که با توجه به استفاده از قید حداکثر و اینکه موضوع برگزاری جلسه در زمان کمتری هم می‌تواند به استحضار اعضاء برسد، هماهنگی لازم پس از جلسه روز چهارشنبه سرپرست فدراسیون و سرپرست دبیرکلی وقت برای برگزاری جلسه هیات رئیسه انجام گرفت.

۴. فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت رعایت مفاد اساسنامه تصریح دارد به رغم اینکه اختیار نصب سرپرست برعهده ریاست محترم است و در دوره‌های قبلی برای گزینش سرپرست دبیرکلی همین فرآیند طی شده، اما با توجه به اهمیت موضوع پس از جلسه چهارشنبه گذشته میان سرپرست فدراسیون و سرپرست وقت دبیرکلی، مراتب تغییرات و گزینش سرپرست دبیرکلی جدید به استحضار اعضاء رسید و با اکثریت آرا روند تغییرات انجام شد.

۵. متاسفانه در ادامه روند تخریب و بی تقوایی، شایعه دیگری هم در برخی محافل مطرح شده که امروز جلسه هیات رئیسه فدراسیون برگزار شده که کذب بوده و هیچ جلسه‌ای برپا نشده است. در کذب بودن این ادعا، حضور حداقل ۲ عضو هیات رئیسه در خارج از تهران و حضور آنان در شهر‌های خود است که امضای آن‌ها در جلسه هیات رئیسه قبلی در باب تغییرات موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار