توزیع ۴ هزارو ۳۰۰سبد غذایی در جنوب استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴ هزار و ۳۰۰سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های درگیر سیل در جنوب استان کرمان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت ۱۲ فروردین و سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،۴ هزار و ۳۰۰ سبد  غذایی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بین مردم سیل زده جنوب استان توزیع شد.

او با بیان اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی ۳۰۵هزار تومان است، افزود: از این میزان ۳ هزار و ۳۰۰ سبدکالا مربوط به سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین و گروه‌های جهادی است و هزار و ۱۰۰سبد مربوط به بنیاد مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان امام رحمة الله علیه است.

سردار معروفی بیان داشت: پیش از آن میزان ۶ هزار سبد غذایی دربین مردم جنوب استان توزیع شد که ارزش ریالی هر سبد۲۰۰ هزار تومان بود.

او افزود: علاوه بر جنوب استان هزار و ۳۰۰ سبد غذایی به شهرستان ریگان دادیم و همچنین ۷۰ هزار آب معدنی و ۲۰۰ سبد غذایی دربین مردم کهنوج توزیع شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه‌های بعدی ما در حوزه‌های مهندسی، عمرانی و کالا‌های اساسی مردم است که خریداری شده و تا چند روز اینده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او افزود: تمام مواد غذایی که در قالب سبد غذایی در اختیار مردم قرار گرفته به صورت کاملا بهداشتی ضدعفونی و بسته بندی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

سردار معروفی با بیان اینکه در بحث امداد رسانی به مناطق سیل زده جنوب استان، قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تشکیل و خدمات خود را از ابتدای بروز سیل آغاز کرده و تا زمان مساعد شدن شرایط به فعالیت خود ادامه خواهد داد، گفت: از مردم نجیب جنوب استان که در این شرایط صبوری کردند، گروه‌های جهادی که امدادرسانی کردند، مراکز سپاه‌ سراسر کشور که تاکنون به ما کمک کردند و همچنین خیرین که به مردم منطقه سیل زده خدمات ارائه کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار