کشف بیش‌از ۳۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در نوار مرزی شهرستان زابل

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان در نوار مرزی شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ محمدعلی محمدی جانشین فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر با جدیت در مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان پیگیری می‌شود و در همین راستا، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر جا به جایی محموله مواد مخدر در نوار مرزی مطلع شدند.

او افزود: مرزداران بلافاصله پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و در یک عملیات با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این عملیات که با تبادل آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود، سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله را نداشتند با برجای گذاشتن محموله همراه و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از محل درگیری متواری شدند.

او با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران پس از پاکسازی محل درگیری، موفق شدند مقدار ۳۲۲ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۱۷۲ کیلوگرم شیشه، ۱۱۲ کیلوگرم هروئین، ۸۰۰ گرم تریاک و ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار