همزمان روز طبیعت در همدان؛

حضور جدی پلیس برای برخورد با متخلفان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد جدی و مقررات سخت انتظامی روز طبیعت در همدان خبر داد.

حضور جدی پلیس برای برخورد با متخلفانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان  با اشاره به بررقراری مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت گفت:  ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان برای متخلفانی که در این روز از منزل خارج شوند در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به محدودیت های رفت و آمد برای مناطق مختلف استان همدان گفت: در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودرو‌هایی که در این مناطق حضور یا توقف داشته باشند، جریمه خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: ورود به محل های یاد شده در شهر‌های بزرگ مثل همدان ۹۰ هزار تومان و سایر شهر‌ها ۵۰ هزار تومان است.

بشری در ادامه گفت: توقف در محل‌های مطلقا ممنوع برای شهر‌های بزرگ ۴۰ هزار تومان و سایر شهر‌ها ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته است.

او  بیان کرد: توقف در حاشیه تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان در روز طبیعت ممنوع بوده و در صورت توقف، توسط ماموران قبض جریمه صادر خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان  با توصیه و تاکید بر خانه ماندن مردم  در روز سیزدهم فروردین ماه، گفت: مردم از منازل خود خارج نشوند و با پیوستن به پویش در خانه بمانیم کمکی به کادر درمانی بیمارستان‌ها داشته باشند.

بشری تاکید کرد: با این کار قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی آن‌ها اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.