با افرادی که امروز قصد ورود به پارکها،بوستانها و اماکن زیارتی و تفریحی را داشته باشند برخورد قانونی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوش خبر سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان با درخواست از مردم برای درخانه ماندن و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا در استان گفت: متخلفان در ۱۳ فروردین اعمال قانون می‌شوند.

او با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در ۱۱ محور ورودی استان طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست و ۳۵۰ نفر در این طرح مشارکت دارند.

خوش خبر گفت: این نیرو‌ها در سه شیفت کاری تردد‌های ورودی و خروجی استان را کنترل می‌کنند.

 سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان با اشاره به اینکه با استمرار کنترل‌ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کروناخواهیم بود، تاکید کرد: روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع کرونا دارد.

خوش خبر با تاکید بر اینکه نرفتن به طبیعت و ماندن در خانه موجب جلوگیری از پیک دوباره بیماری خواهد شد، افزود:مردم با در خانه ماندن از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی، نیرو‌های نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.

او از کاهش تردد‌ها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: از روزگذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا ۹ واحد پلمپ و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.

خوش خبر افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین براساس مصوبه ساده ملی مبارزه با کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.