ناوگان حمل و نقل مسافربری روز ۱۳ فروردین تعطیل است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه، گفت : برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا روز ۱۳ فروردین تمام ناوگان حمل و نقل مسافربری ازجمله اتوبوس، تاکسی‌های برون شهری و مینی بوس‌ها تعطیل است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه افشار عبدی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه، گفت : برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا روز ۱۳ فروردین تمام ناوگان حمل و نقل مسافربری ازجمله اتوبوس، تاکسی‌های برون شهری و مینی بوس‌ها تعطیل است و تنها هفت درصد اتوبوس‌ها ساعت ۲۰ شب به مقصد تهران اجازه فعالیت دارند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از آن گفت : بر همین اساس پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه پذیرش هرگونه مسافر از خارج استان را لغو کرده و در حال حاضر تمام سرویس‌های مسافری به دیگر نقاط کشور نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

این مسئول افزود: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا روز ۱۳ فروردین نیز تمام ناوگان حمل و نقل مسافربری ازجمله اتوبوس، تاکسی‌های برون شهری و مینی بوس‌ها تعطیل می‌باشد و تنها هفت درصد اتوبوس‌ها ساعت ۲۰ شب به مقصد تهران اجازه فعالیت دارند.

او افزود: براساس تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین تا ۲۰ فروردین هیچگونه پذیرش یا خروج مسافر (به غیر از تهران)، از ناوگان حمل و نقل مسافربری پایانه شهیدکاویانی کرمانشاه نداریم.

عبدی افزود: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل و انجمن شرکت‌های مسافربری استان در حال حاضر روزانه سه مرتبه محوطه پایانه‌های مسافربری ضد عفونی می‌شود.

او افزود: همچنین در راستای مبارزه با این بیماری، ضدعفونی وسایط حمل و نقل عمومی در پایان و قبل از هر سفر کرمانشاه-تهران و بلعکس انجام می‌گیرد و زباله‌های طول سفر نیز طی مراحل کاملا بهداشتی جمع‌آوری و بعد از گندزدایی جهت تحویل به سازمان پسماند آماده می‌شود.

او افزود: بلافاصله بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا، با همکاری سازمان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه سلامت جهت پایش و تست‌های اولیه تب سنجی در ترمینال‌ها نیز راه اندازی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار